joi, 25 august 2016

Bandiții lui Dorin Florea, retardatul sectant de la ASA și milioanele din banii publici pentru Mutu. Escrocii banului public în numele hoției românești, marca Târgu-Mureș, sub nasul SRI



Bandiții lui Dorin Florea, retardatul sectant de la ASA și milioanele din banii publici pentru Mutu. Escrocii banului public în numele hoției românești, marca Târgu-Mureș, sub nasul SRI
Gsp zicere:
"Briliantul" a vorbit și despre scurta perioadă petrecută la ASA Târgu Mureș, unde a fost și jucător, dar și în umbra antrenorului. Mutu spune că nici acum nu și-a primit banii de la fosta vicecampioană.

"Mai am de luat bani de la ASA. Am stat 6 luni și am luat 26 de milioane (n.r. lei vechi). A fost o primă când am calificat echipa cu mine pe bancă în play-off. Am luat 25% din primă pentru că am fost rezervă. Dar nu asta-i important, eu stau bine financiar. Mi-a plăcut că am putut începe această meserie de antrenor. Dar la ce se întâmplă acolo...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.