joi, 13 aprilie 2017

Pentru că bastarzii din Primăria Târgu-Mureș nu mi-au trimis felicitare pe banii mei…



Pentru că bastarzii din Primăria Târgu-Mureș nu mi-au trimis felicitare pe banii mei…
…am ales să copiez o felicitare fotografiată de la alții! Sau bastarzii PNL nu trimit celor care sunt martori în dosarele porcului? Nu-i problemă, bastarzi liberali, am propria felicitare și nici nu a trebuit să furi banii mei pentru vreun porc etnic care să scoată felicitările. Să ghicim, vreun tembel fin al celui care te-a controlat la PNA sau vreun guzgan care ți-a făcut afișele și pliantele în campania electorală?! Atenție, DNA, cine lucrează în campania electorală  primește contracte de la primărie și cel mai posibil bastarzii PNL plătesc reclama electorală acum, din banii publici, ca să justifice dedicația pe firma verificată și abonată la mafiot. Ce spui, DNA, de pontul cu firmele abonate la porc care fac campanie electorală și care primesc apoi alte contracte pentru pliante, reclame, filmări, pe decontul pe primărie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.