joi, 19 octombrie 2017

Scrisoare nigeriană, în numele lui…Isus



Scrisoare nigeriană, în numele lui…Isus
Să remarcăm că au început să scrie mai corect românește, dovadă că nu mai folosesc google translate! Aviz amatorilor de chilipiruri din Brazilia!


Vă salut în Numele lui Isus.
Îmi cer scuze pentru că nu v-am permis să vă contactez în timp ce v-am cerut, de asemenea, să iertați pe săracul meu român,
Vreau să citiți foarte bine această scrisoare pentru că știu că veți fi surprinși când primiți scrisoarea mea, dar ca slujitor al Dumnezeului viu, trebuie să știți că căile noastre nu sunt căile lui, el lucrează în multe feluri și toate lucrurile funcționează bine pentru cei care cred în Hristos Isus.

Nu ignorați acest mesaj pentru că alegeți unul de Dumnezeu atotputernic pentru a lucra la acest proiect.

Sunt doamna Mary Ann Simon din Marea Britanie, sunt căsătorită cu Dr. Peter Simon înainte de a muri de un atac termic care durează doar o zi.
Soțul meu târziu a fost un om de afaceri foarte bogat și, după moartea sa, i-am moștenit toată afacerea și bogăția.
Recent, doctorul mi-a explicat clar că nu mai pot trăi mai mult de o lună, deci am decis să împărtășesc o parte din averea noastră, să contribuim la dezvoltarea orfelinatelor din Africa, Asia, America, America de Sud și Europa pentru Dumnezeu atotputernic să aibă milă de sufletul meu și de sufletul soțului meu ori de câte ori se poate întâmpla.

Vă aleg după ce ați vizitat directorul site-ului și m-am rugat înainte de a decide să donați o parte din fonduri prin intermediul dvs. pentru a ajuta pe cei mai puțin privilegiați, sunt dispus să donez suma de 750.000 € (Șapte sute cincizeci de mii de euro) pentru lucrarea lui Dumnezeu. Vreau ca acest fond să fie folosit în activități creștine precum orfelinatele, școlile creștine și Bisericile pentru propagarea cuvântului lui Dumnezeu.

De asemenea, vreau să știți că fondul se află într-o bancă aici, în Londra, REGATUL UNIT. Odată ce aud de la dvs., vă voi scrie o verificare a numelui dvs. pentru a vă permite să numerarați fondul în orice bancă la alegere din țara dvs.
Sincer, mă rog ca acest fond atunci când este în posesia voastră să-l utilizați în acest scop așa cum am spus, pentru că am venit să descopăr că dobândirea averii fără caritate este o vanitate. Dacă sunteți dispus să mă ajutați să mă ocup de acest proiect în zona dvs. trimiteți-mi cu amănunt informațiile de mai jos, așa cum sunt enumerate mai jos pentru a scrie oficial un control al numelui dumneavoastră.

Numele tău complet /
Ocupația / țara dvs.

De îndată ce primesc aceste informații de la dvs., voi instrui banca mea să vă elibereze fondul într-un cec pentru a vă permite să lichidezi fondul în orice bancă aleasă de dvs. în țara dvs. pentru extinderea împărăției Domnului nostru Isus Hristos, deoarece el vieți.

Întotdeauna mă rog ca harul Domnului nostru Isus și dragostea lui Dumnezeu și părtășia lui Dumnezeu să fie cu tine și cu familia ta.

Fie ca Dumnezeu să vă binecuvânteze pe măsură ce vă faceți lucrarea voastră
Între timp, de îndată ce fondul este în posesia ta, ia-ți amabil% 35% din suma totală pentru efortul tău bun de a gestiona acest proiect, în timp ce restul fondului ar trebui să fie folosit așa cum am îndrumat aici.
Dacă nu reușești să rezolvi acest proiect, dă-mi voie să știu imediat, pentru a-mi permite să caut pe cineva care să se ocupe de acest proiect cât mai curând posibil, pentru că nu-mi dau seama ce mi se întâmplă pentru următoarele minute și este nu este bine să abandoneze acest fond în bancă, în timp ce există mulți copii care suferă, copii fără adăpost sunt nesocotibili.

Aștept răspunsul dvs. urgent în curând.
Sora ta în Hristos.
Doamna Mary Ann Simon

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.