marți, 20 februarie 2018

Veste tristă pentru Firea, poliția internetului există deja, la Târgu-Mureș!



Veste tristă pentru Firea, poliția internetului există deja, la Târgu-Mureș!
Este adevărat că la Târgu-Mureș penalii din primărie inventează cadouri poliției, apoi  se fac imediat plângeri, pentru că scrii urât pe FB sau blog și poliția care ia cadourile penalilor, din banii publici, care constau în reparații mașini poliție (27.000 de lei), tabere de pictură (15.000 de lei), sport sindicalist (90.000 de lei) sau cupa poliției locale la fotbal(20.000 de lei pentru protecția uniformelor!) se… execută. Nu se încurcă ăia cu amănunte de gen denunțuri calomnioase și hărțuirea martorilor DNA care i-au înfundat pe penali,  insul cu chipiu se… execută în plan vertical, fără avertisment. Iar despre unii procurori e suficient de spus că au timp de reacție redus la penali, dar 6 luni la cererea șantajatului care le plătește din impozite salariile și cadourile de la penalii români, iar unii judecători se și abțin ca să nu pună în pericol… rubedeniile angajate în primărie. Așa că, madam Firea, ghinion, orașul afacerilor etnice și escrocilor români dovediți, Târgu-Mureș, are deja poliția internetului și DNA Târgu-Mureș plângerile necesare pentru verificarea a ceea ce pare mită mascată pentru poliție locală și aia cu 2 ani de școală și pentru șantajare, tracasare și amenințare a martorilor DNA. Ceea ce va impune înființarea unui cont, Dați un leu pentru un derbedeu, pentru a se plăti amenzile cerute de penali și de cadorisiții în uniforme ai penalilor români. Aviz târgumureșenilor care le plătesc salariile penalilor și uneltelor lor din poliție, cei care nu sunt nevoiți să dea mite/cadouri/premii/taxe de protecție/taxe pe prostie la unifome și care nici nu șantajează pompierii cu cei 700 de litri de combustibil din banii târgumureșenilor, ca penalii români!
Adevărul zicere:
Primarul Capitalei, Gabriela Firea, a declarat, luni seară, la RTV, că de când a devenit edil al Bucureştiului a primit de mai multe ori ameninţări, unele cu moartea, pe Facebook şi pe email, şi susţine că, din această cauză, internetul ar trebui reglementat. Cele mai recente ameninţări i-ar fi fost adresate luni, după anunţarea căştigătorului unei licitaţii pentru autobuze RATB. Ştiri pe aceeaşi temă FOTO Turcii de la Otokar sunt câştigătorii licitaţiei organizate de PM... „Nu este prima dată când am primit astfel de ameninţări. La începutul mandatului mi s-a transmis că o să am eu probleme. Că mi se vor face dosare. Mi-au ameninţat familia şi copiii. Legislaţia din România nu pedepseşte astfel de atitudini. Pe internet poţi ameninţa cu moartea, cu desfigurarea, cu bătaia. Nu să cenzurăm internetul, dar nici să nu îl lăsăm aşa la voia nimănui. Trebuie reglementat", a spus Gabriela Firea, potrivit ştiripesurse.ro. "După conferinţa de azi de la prânz după ce am anunţat că vom avea 400 de autpbuze euro 6 am primit mai multe ameninţări pe facebook şi pe e mail. Se revendica de ce o companie din Turcia a câştigat şi nu una din altă ţară. Primarul e ordonator principal de credite. Am fost mirată de aceste lucruri. Primarul nu face parte din comisii de licitaţie. Ar însemna o încălcare a legii să obligi un primar să dea o licitaţie cuiva. E de domeniul fantasticului. ne interesează legalitatea şi dacă sunt semne de întrebre. Să vină instituţiile statului să verifice aceste licitaţii. Activitatea acestei comisii e mai mult decât legală. Au fost patru ofertanţi, doi din Turcia şi doi din Germania. O companie s-a descalificat în timpul procedurii. Au rămas trei companii. Să avem grijă cum mergem pe stradă că lucrurile nu vor rămâne aşa. Să avem grijă de familie şi copii. E o campanie de defăimare a mea“ a explicat Firea. „La finalul conferinţei au început să curgă aceste ameninţări. S-a spus că eu sunt vinovată de acest lucru. Voi face şi plângere. Am crezut că e o glumă după primmul mesaj. S-au scurs orele şi s-au înteţit mesajele. M-a pus pe gânduri. Au folosit cuvinte de la periferia vocabularului, apoi ameninţări că o să văd eu ce o să păţesc pentru că am permis ca această companie să câştige licitaţia"“, a declarat primarul general.

Citeste mai mult: adev.ro/p4ey6x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.